Обсъждат възможности за развитие на туристически дестинации чрез общ маркетинг в Стара Загора

Печат

 

Работна среща на тема "Възможности за партньорство в маркетинга на туристическите дестинации" събира представители на туристическите информационни центрове на Стара Загора, Пловдив, Казанлък, Хасково, Ивайловград и Свиленград. Кръглата маса ще се проведе на 12 юни /петък/, в зала 2 на Община Стара Загора. Не нея ще присъстват представители на Министерството на туризма – Главна дирекция „Туристическа политика" и Дирекция „Маркетинг, реклама и информация в туризма", както и членове на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти /АБТТА/.
Официалното откриване на срещата е в 10.00 часа, след което следва работен панел с презентации за ключови обекти и събития, които могат да бъдат елемент от общ маркетинг на района включващ територията на общините участници.
Ще бъде връчена награда от третия Национален студентски конкурс за най-добра разработка на туристическа тематика, с тема определена от Министерството на туризма. Носител на Втората награда от конкурса е Елена Господинова, студентка от Тракийски университет Стара Загора, Бакалавърска програма „Регионална икономика".
Дискусионният панел започва в 12.00 часа, с презентация на тема: „Кои са работещите послания в туризма или как да инвестираме по-успешно в реклама, PR и специални събития" с лектор доц. д-р Соня Алексиева, Нов български университет – София.
Програмата на работната среща продължава в следобедните часове с посещение на Регионален исторически музей – Стара Загора, Античен форумен комплекс на Августа Траяна, Музей „Неолитни жилища", Джаз форум Стара Загора 2015 г.

10. 06. 2015 г.